Powered By Blogger

lördag 1 juni 2013

Sexlöst....

Tidningarna svärmar just nu över av artiklar om att Sverige är sexlöst. Tydligen har vi svenskar bara sex 3,8 gånger/månad...jag skulle vara väldigt nöjd om det var så!!!
Jag älskar min man men det finns vissa saker som ett förhållande inte klarar sig utan...NÄRHET!!!!!
Just nu är det ca 4 månader sedan sist....börjar bli jobbigt nu!
Jag kan i detta läge förstå att man väljer att titta åt andra håll, inte konstigt alls! Jag förespråkar inte otrohet men kan förstå att det händer om man inte har det bra i sitt eget förhållande.
Samtidigt är detta väldigt svårt att prata om med sin partner och man har ingen lust att vända sig till sina vänner om det heller, så vad gör man? Jo, lider i tystnad! Inte heller det är bra för förhållandet, men vad ska man göra då?

Jag tror inte att det är sexet som är problemet utan att man inte kan kommunicera med varandra om saker som är känsliga. Eller så har man kommit till en punkt i förhållandet som gör att man inte längre pratar med varnadra och om man inte pratar med varnadra varför ska man då ha sex??

Klarar sig ett förhållande utan kommunikation och sex?? Vad kallar man förhållandet då? Är det ens ett förhållande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar